Lapkričio 12 d. mokytojos T. Borisevičienė ir V. Laurutienė dalyvavo respublikinėje konferencijoje „Ugdymo(si) iššūkiai ir gerosios patirtys“ Šiaulių miesto Juventos progimnazijoje. Konferencijos tikslas – pasidalinti patirtimi, ugdymo metodais ir iniciatyvomis tobulinant pamokas. Padėti mokytojams mokomuosius dalykus išaiškinti naudojant praktinius pavyzdžius, eksperimentus, bandymus ir t.t., pasikeisti naudojamais inovatyviais metodais, sėkmingų pamokų pavyzdžiais. PROBLEMINĖS SRITYS: Visuminio asmenybės ugdymo galimybės ugdymo procese; Veiksmingos įtraukiojo ugdymo praktikos siekiant vaiko ūgties; Tvarumo ugdymo idėjos mokykloje; STEAM ugdymas pamokoje – aktyviam ir motyvuotam mokymui(si); Sėkmingų pamokų pavyzdžiai/metodai/strategijos. Konferencijoje buvo rodomos atviros lietuvių k. ir lit., anglų k., technologijų, pradinių klasių, muzikos pamokos. Plenariniame posėdyje pranešimus pristatė „Juventos” progimnazijos direktorė R. Tamašauskienė „Mokykla šiandien, vakar, rytoj” ir
mokytoja, inovatyvių sprendimų ugdymui autorė, lektorė, švietimo konsultantė Julija Glinskė „Mikro grįžtamasis ryšys: Kaip pamatyti kiekvieną mokinį per 45 minutes“. Meistriškumo pamokos, pranešimai buvo pristatomi keturiose grupėse. Pristatyta 20 pranešimų. Pristatėme pranešimą apie specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių kompetencijų ugdymą pamokoje, atliepiantį antrą probleminę sritį – įtraukiojo ugdymo praktikos siekiant vaiko ūgties.
T. Borisevičienė, V. Laurutienė