RESPUBLIKINĖ HIBRIDINĖ ĮTRAUKIOJO UGDYMO 5-8 KLASIŲ SKIRTINGŲ GEBĖJIMŲ MOKINIŲ KONFERENCIJA „PROJEKTŲ MUGĖ“

     Gegužės 23 d. Šiaulių r. Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų progimnazijoje vyko respublikinė hibridinė įtraukiojo ugdymo 5-8 klasių skirtingų gebėjimų mokinių konferencija „Projektų mugė“. Konferenciją pagal įstaigų bendradarbiavimo sutartį organizavo Kužių mokyklos ir Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų progimnazijos mokytojai: Alina Šivickaitė, Violeta Laurutienė, Tatjana Borisevičienė, Lilita Jankauskienė, Ala Akučkienė. Konferencijos tikslas – ugdyti skirtingų gebėjimų mokinių kūrybiškumą, saviraišką, komunikaciją, socialinį aktyvumą, pozityvumą, gebėjimą dirbti komandoje. Uždaviniai: Ugdyti pasitikėjimą savo jėgomis; Didinti gebėjimą sklandžiai dėstyti mintis žodžiu; Mokyti naudoti informacines technologijas; Plėsti bendradarbiavimo kultūrą; Skatinti pasidžiaugti ir dalintis savo pasiekimais, asmenine patirtimi pristatant darbus. Susirinkusiuosius pasveikino Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų progimnazijos direktorė Daiva Jagminienė, aštuntokas Erikas Pakulnevičius atliko muzikinį kūrinį su birbyne. Konferenciją vedė Šiaulių r. Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų progimnazijos aštuntokės Emilija Andrijauskaitė ir Adelė Gedminaitė.

     Išklausėme 15 pranešimų, juos pristatė net 29 mokiniai iš įvairių šalies mokyklų: Vilkaviškio r. K. Baršausko mokyklos daugiafunkcio centro Alvito skyriaus,  Šilutės r. Usėnų pagrindinės mokyklos, Šiaulių r. Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų progimnazijos, Šiaulių r. Kužių mokyklos, Šiaulių r. Dubysos aukštupio mokyklos, Šiaulių r. Kairių jungtinės mokyklos. Mokiniai rengė pateiktis, kūrybinius darbus, kūrė filmus, žodinius pranešimus. Konferencijos dalyviai pristatė integruotus dviejų ar daugiau dalykų (lietuvių k, matematikos, biologijos, istorijos, geografijos, ekonomikos ir kt.) projektus: apie pasididžiavimą savo kraštu, bendradarbiavimą, asmenybės ūgtį, vidurnakčio spalvas, žaibo paslaptis, Ventos – Dubysos perkasos istoriją ir tyrimą, viščiukų edukaciją, viduramžių pilis ir kasdienybę, baltosios „Lituanika II“ istoriją, Dubysos dienotvarkę. Džiaugiamės, kad mūsų konferencija atliepė įtraukiojo ugdymo principus, kultūrą, ugdymo praktiką ir patenkino svarbiausią mokinių poreikį – būti pripažintam ir įvertintam. Tikimės, kad šiame aktyviame, kūrybiniame personalizuoto ugdymo procese, atitinkančiame kiekvieno galias ir poreikius, mokiniai, rengdami ir pristatydami savo darbus, galėjo pasakyti „aš supratau“, „aš išmokau“, „aš gerai jaučiuosi“, „aš žinau, kur dar galiu pasistengti“, … Didžiuojamės, kad į pranešėjų gretas sėkmingai įsiliejo Šiaulių m. „Ringuvos“ mokyklos, Akmenės r. Dabikinės Vladimiro Zubovo mokyklos ir Šiaulių r. Gruzdžių vaikų socializacijos centro skirtingų gebėjimų mokiniai, puikiai parengę bei pristatę įdomius, prasmingus, kūrybiškus pranešimus. Konferencijoje sukūrėme saugią, visus priimančią ir bendradarbiaujančią aplinką, kurioje kiekvienas jautėsi vertingas, pripažintas ir svarbus.

Straipsnį parengė Tatjana Borisevičienė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *