MOKYKLOJE –DĖMESYS ĮTRAUKIOJO UGDYMO AKTUALIJOMS

Lapkričio 11 dieną Kužių mokyklos pedagogai dalyvavo nuotoliniame seminare „Mokytojų įgūdžių, reikalingų užtikrinti veiksmingą mokinių, pagal jų individualius poreikius, ugdymą, stiprinimas“. Seminaras organizuotas siekiant plėsti mokytojų, švietimo pagalbos specialistų bendradarbiavimą su Klaipėdos Litorinos mokyklos pedagogais, pagal 2023 metais pasirašytą bendradarbiavimo sutartį.

Seminaro uždaviniai: stiprinti mokytojų įgūdžius, užtikrinant kokybišką ugdymą skirtingų poreikių mokiniams, išanalizuoti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių / ugdytinių mokykloje poreikius ir atliepti individulius pagalbos teikimo jiems būdus, prisiimant atsakomybę už kiekvieno mokinio / ugdytinio  aktyvų dalyvavimą ugdymo procese.

Seminaro lektorės Toma Žukauskienė, logopedė ir Indrė Bružienė, psichologė, akcentavo, kad ugdant specialiųjų ugdymosi poreikių (toliau –SUP) vaikus, mokykloje labai svarbus komandinis darbas, bendrųjų ugdymo programų pritaikymas, atsižvelgiant į individualius SUP vaikų poreikius, realių ir pasiekiamų mokymosi uždavinių kėlimas, užduočių parinkimas pagal vaiko galimybes (kad kuo dažniau gebėtų jas atlikti savarankiškai), lanksčios vertinimo formos, individuali pažanga, dažnas grįžtamasis ryšys.

Daug informacijos ir patarimų mokymų lektorės pateikė apie fizinės aplinkos pritaikymą SUP vaikams, apie vaikų savireguliacijos ugdymo metodus. Įdomu ir naudinga buvo klausytis rekomendacijų kaip organizuoti darbą su klase / grupe, kurioje yra mokinių / ugdytinių, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų / sunkumų turintys vaikai.

Seminare dalyvavusiems pedagogams pateiktos praktinės rekomendacijos kaip organizuoti darbą su SUP vaikais, sustiprino kompetencijas, reikalingas įgyvendinti  įtraukties principą mokykloje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *