Lapkričio 21 d. pavakarę į mokyklos renginių salę administracija sukvietė ugdytinių ir mokinių tėvų tarybų atstovus. Susitikimo tikslas – aptarti tėvams pateikto plačiojo įsivertinimo klausimyno rezultatus, įtraukti tėvus į mokyklos strateginio plano kūrimą.
Susitikimas prasidėjo nuo klausimyno, skirto tėvams, rezultatų pristatymo. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui E. Brasienė informavo, kad apklausoje dalyvavo 53 procentai 1–10 klasių mokinių tėvų ir atsakė į 61 pateiktą klausimą.
75 proc. apklausos respondentų atsakė, kad jiems rūpi ir yra įdomus mokyklos gyvenimas, 21 proc. tėvų domisi kas vyksta mokykloje, o 2 proc. –nesidomi mokyklos veikla. E. Brasienė pasidžiaugė, kad mokinių tėvai labai gerai įvertino daugelį pateiktų teiginių:
97, 5 proc. tėvų teigia, kad mokykla informuoja apie vaikų mokymosi pasiekimus,
97,4 proc. tėvų mano, kad vaikai mokykloje išmoksta naujų dalykų,
96,2 teigia, kad jų vaikai gerbia kiekvieną asmenį, tėvams yra aiškūs vaiko pažangos ir pasiekimų įvertinimai,
95 proc. tėvų žino, kaip jų vaikui sekasi,
93, 7 proc. mano, kad jų vaikai laikosi mokyklos taisyklių,
92,4 proc. tėvų teigia, kad pamokų, neformaliojo vaikų švietimo tvarkaraščiai yra patogūs,
89,8 proc. tėvų sutinka, kad pamokose naudojamos priemonės yra naudingos,
87,3 proc. apklaustų respondentų pasitiki mokyklos vadovais,
87,3 proc. sutinka, kad mokytojai bendradarbiauja su tėvais, dėl vaiko asmeninės pažangos,
86,1 sutinka, kad jų vaikui patinka mokykloje, nes jauki ir estetiška aplinka.
Mažiausias procentas –17,8 tėvų mano, kad mokyklos pasiekimai yra pakankamai žinomi rajone, mieste, šalyje, o 44,3 proc. teigia, kad nepastebi, jog mokytojai mokytųsi vieni iš kitų.
Apibendrindama apklausos rezultatus direktoriaus pavaduotoja ugdymui informavo, kad surinkti duomenys bus panaudoti mokyklos strateginio ir metinio plano rengimui, palyginti su mokinių ir mokytojų taip pat atlikto plačiojo įsivertinimo klausimynų rezultatais.
Mokyklos direktorė Ž. Kavaliauskienė pakvietė tėvų tarybos atstovus diskusijai „Kokia gali būti mūsų mokykla“. Tėvų grupėms buvo pateikti klausimai: ką būtų galima patobulinti mokymo / ugdymo procese? Kokių turėtumėte pasiūlymų gerinant mokyklos fizinę aplinką, resursus? Kaip mokykla galėtų pagerinti bendradarbiavimą su tėvais? Kokias galėtumėte įvardinti prioritetines kryptis mokyklos plėtros strategijoje? Po 2 valandų intensyvaus tėvų ir administracijos darbo, sulaukta pasiūlymų dėl aktyvesnio tėvų įtraukimo į mokyklos renginius, dėl neformaliojo vaikų švietimo pasiūlos, socialinių-pilietinių veiklų krypčių įvairovės, teminių susirinkimų tėvams aktualiais klasės / grupės klausimais ir kt.
Direktorė susitikimo pabaigoje padėkojo visiems diskusijos dalyviams už aktyvų įsitraukimą planuojant tolimesnę mokyklos perspektyvą, nuoširdų bendravimą.
Kitą savaitę laukia suplanuotas administracijos susitikimas su mokinių taryba.