INFORMACINĖS-KŪRYBINĖS DIRBTUVĖS: KAIP „PABĖGTI“ NUO KLAIDINANČIOS INFORMACIJOS?

Gegužės 10 d. 7 ir 8 klasių mokiniai dalyvavo asociacijos „Žinių ekonomikos forumas“ bendradarbiaujant su Britų taryba Lietuvoje inicijuoto projekto „Escape disinfo“ užsiėmimuose. Mokiniai dalyvavo medijų ir informacinio raštingumo pabėgimo kambaryje. Koks pabėgimo kambario tikslas? Tai sužaidybinta priemonė, skirta ugdyti mokinių kritinio mąstymo, medijų ir informacinio raštingumo bei darbo komandoje gebėjimus. Mokiniai noriai sprendė pateiktas užduotis. Stengėsi atskirti dirbtinio intelekto sugeneruotas ir tikras nuotraukas, patikimus nuo nepatikimų šaltinių.

Mokytoja Violeta Laurutienė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *