Balandžio 28 d. 9 ir 10 kl. mokiniai lankėsi VU Šiaulių akademijos bibliotekoje, kur dalyvavo edukacinėje pamokoje „Bibliotekoje saugomi lobiai“. Mokinius pasitikusi bibliotekininkė papasakojo, kuo didžiuojasi Šiaulių akademija, parodė didžiausią spausdintą Lietuvoje knygą, papasakojo jos atsiradimo istoriją. Taip pat apžiūrėjome monetų kambarį, kurio ir sienos, ir lubos išklijuotos Nepriklausomos Lietuvos monetomis. Šiuo metu šalia monetų kambario eksponuojama paroda „Istorinė pinigų raida Lietuvoje“, taigi turėjome progą ją apžiūrėti ir prisiminti, kad Lietuvos valstybėje jau XIII a. – XIV a. I pusėje susiformavo sava pinigų sistema. Taip pat apžiūrėjome ir šiuolaikiškai įrengtą VU Šiaulių akademijos skaityklą, kur įdomu buvo pamatyti ne tik auksu dengtas, bet ir didžiausias, sunkiausias knygas, modernius įrenginius, leidžiančius regėjimo negalią turintiems žmonėms patirti skaitymo džiaugsmą. Jono Šliūpo archyvo darbuotoja parodė S. Dariaus ir S. Girėno „Lituanica“ gabentą laišką. Buvo įdomu išgirsti, kad tai tikras laiškas – vienas iš 983 laiškų, kuriuos į Lietuvą skraidino S. Darius ir S. Girėnas, o jis išliko, nes pašto maišas buvo rastas iškritęs netoli lėktuvo katastrofos vietos ir laiškai prisistatyti adresatams.
Taip pat mokiniai lankėsi interaktyviame baltų kultūros pažinimo centre „Baltų kelias“. Šiuolaikinėmis technologijomis, eksponatų kopijomis, edukacinėmis veiklomis mokiniai susipažino su baltų istorija, kultūra, gyvensena, ugdėsi baltiškojo paveldo pažinimą ir jo išsaugojimą. Edukacinės pamokos vadovas supažindino su baltų gyventomis ir gyvenamomis teritorijomis, genčių istorine raida. „Baltų kelio“ erdvėse mokiniai išbandė keturis interaktyvius žaidimus. Biometriniais žmogaus duomenimis paremtame žaidime „Baltų „profesija“ pamatė, kaip atrodytų, jei būtų verpėja, audėja, kariu, žveju ar kt. Kitame edukaciniame žaidime „Pažink baltiškus daiktus“ susipažino su baltų genčių buityje naudotais daiktais. „Nukeliauk į Baltų kasdienybę“ žaidimo technologija leido persikelti į unikalią papildytos realybės aplinką, kurią pats pasirenki. Žaidime-instaliacijoje „Baltų gyvenimas“ mokiniai stebėjo pristatomą atskirų baltų genčių savitumą, senovės baltų kultūrą ir gyvenimą