DALYVAVIMAS RESPUBLIKINĖJE ĮTRAUKIOJO UGDYMO PRADINIŲ KLASIŲ SKIRTINGŲ GEBĖJIMŲ MOKINIŲ KŪRYBINIŲ DARBŲ PARODOJE „MANO SVAJONĖ YRA…“

     Trečiokai aktyviai ir nuoširdžiai įsitraukė į kūrybinių darbų ruošimą respublikinei parodai „Mano svajonė yra…“. Jau nuo pirmųjų idėjų gimimo akimirkų vaikai demonstravo kūrybiškumą, pastangas bei norą atskleisti savo svajones piešiniuose, koliažuose ir kituose meniniuose darbuose. Kiekvienas mokinys savo darbu siekė išreikšti tai, kas jam svarbu ir brangu – nuo kelionių troškimo iki draugystės ar mylimo augintinio. Dirbdami vaikai ne tik lavino savo meninius gebėjimus, bet ir mokėsi bendradarbiauti, pasitikėti savimi, kantriai siekti rezultato. Kūrybos procesas suteikė jiems daug džiaugsmo, o galutinis rezultatas – galimybė išvysti savo darbus parodoje – buvo ypač reikšmingas. Jie su dideliu susidomėjimu apžiūrinėjo ir kitų vaikų darbus, džiaugėsi bendraklasių kūryba, dalijosi įspūdžiais ir emocijomis. Vėliau draugiškai atrinko kūrybiškiausius keturių mokinių (Gretos, Rusnės, Sofijos, Domo) darbus ir pateikė juos respublikinei parodai. Parodos uždaviniai: atskleisti mokinių kūrybinius gebėjimus; skatinti mokinių saviraišką, vaizduotę; užtikrinti mokinių įtrauktį; suteikti mokiniams teigiamas emocijas.

     Svarbų vaidmenį šiame procese atliko mokytojos (Tatjana Borisevičienė ir Danutė Petrauskienė) – jos ne tik padėjo vaikams realizuoti jų idėjas, bet ir skatino kūrybiškumą, palaikė emocinį pasitikėjimą, kantriai vadovavo viso darbo metu. Tėvų palaikymas taip pat buvo labai reikšmingas – jie domėjosi vaikų veikla, skatino kurti namuose, padėjo surinkti medžiagas kūrybai ir nuoširdžiai džiaugėsi vaikų pasiekimais.

     Dalyvavimas parodoje tapo svarbia patirtimi – ne tik menine, bet ir emocine prasme. Mokiniai pasijuto reikšmingi, išgirsti ir įvertinti, o jų svajonės, išreikštos kūryboje, pasklido plačiai, įkvėpdamos ir kitus.

T. Borisevičienė, D. Petrauskienė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *